Dienstag, 24. Mai 2011

au ich han ä Liäblingstassä...

Es paar vu minä Liäblingsblog-Schriiberinnä händ mich inspiriärt, mir Gedankä über mini Liäblingstassä zmachä. Ich trinkä gar kei Kafi und drum sind mini Exemplar Teetassä. Will ich Ängel mega liäbä, häts au uf minä zwei Beggäli, wiäs uf Glarnerdüütsch heisset, so liäblichi Weesä!

Und... wiä gseht ücherä Liäblingstassä us??

diä Ängeltassä isch sicher scho 5jährig und ich ha si vu üserer Tochter Deborah uf nä Wiähnacht gschänkt übercho! Ich liäbs sie...dTassä und dTochter!!!


...und bi derä Tassä gfallet mir nöd numä dÄngäli sondern diä spezielli Form!!


2 Kommentare:

bea's welt hat gesagt…

Jööööööööö, die sind denn herzig, und i han au Engel in allne möglicha Forma - eina sogar a rabaschwarza!!! aber dä ghört mim Ma und hät sogar extra vu miar a selbergmachti Nischa in dr Kuchi übercho!!!

Zeiga mora mis Liablingstassli, wenn i vum Schaffa hai chuma, findes nämlich a ganz gueti Idee!!

LG Bea

einzig-ART-iges hat gesagt…

Schön, sinds Dini Tassene:) Danke für's zeige!

Schöns Tägli, tschüüüüüs:)
bea