Mittwoch, 13. April 2011

happy birthday Arax...

Hüt hät üsers jüngstä Familiämitglied Geburtstag. Üser Berner Niederlaufhund heisst Arax und wird hüt sächsi!! Ä Chartä han ich ihm keini bastlet, aber er hät en Cervelat übercho.  Er hät sie soooo schnäll gfrässä, dass dFotikamera und ich zlangsam gsi sind um uf scharf zstellä!!
Happy birthday Arax und en guätä!!



Kommentare:

bea's welt hat gesagt…

Das ist ja witzig, Doris!!!! Unser Tarjo, der schwarze Schäferhund hat auch heute Geburtstag. Da werd ich ihm dann wohl auch noch ein leckeres Schweinsöhrli übergeben!! Zum 2. Geburtstag hat er sich das doch verdient!!!

Liebe Grüsse

Bea

Doris hat gesagt…

jöööööö, der Zuäfall!!
viel Spass...

und äa liäbs Grüässli
Doris

bLüÄmLi hat gesagt…

Häppi Purzeltag Arax! Diä Cervelat hät gläb gschmöggt ;-)

Doris hat gesagt…

ja ich glaubes au, so schnäll we diä wäg gsi isch!!!

liäbs Grüässli
Doris