Samstag, 19. Januar 2013

es wurde geschrumpft...

Halli halloooooooo und willkommen auf meinem Blog!
Gestern war ich bei Scrapandstamp. Alle paar Wochen treffen wir uns zum Ideenaustausch unter Magnolia-Süchtigen....schmunzel. Jede Teilnehmerin macht zu einem abgesprochenen Thema eine Karte oder sonst etwas, was aber auf jeden Fall mit Magnolia zu tun hat! Der gestrige Abend stand ganz im Zeichen des Schrumpfens. Ich mache es eigentlich viel zu wenig, obwohl mir das Resultat sehr gut gefällt! Es war einmal mehr ein total gemütlicher Abend. Ohne Stress und Ärger, aber mit jeder Menge neuer Ideen und viel Zeit zum shopen!

Ich wünsche euch noch einen schönen Abend und einen tollen Sonntag!

Doris


Den Textstempel habe ich vom Freund unserer Tochter zu Weihnachten gekriegt! Ist er nicht lieb?




Die Schrumpfis habe ich an ein Handybändchen gemacht. 


Kommentare:

Barbara hat gesagt…

jööööö, die isch mega härzig.. dini Charte/Werkli gfaue mir wie verruckt.. ha Fröid eis vo dene bi mir zHa.. dini, i meine MINI Teebox wird hüffig bruuucht... es liebs Grüssli Barbara

Rita hat gesagt…

Hallo Doris
Also ich hoffe, ihr habt Papier oder Folie geschrumpft - und nicht etwa die Teilnehmerinnen des Workshops. Das wäre ja fatal!!!!!!!! Hübsch ist deine Karte - hab ein schönes Weekend und liebi Gruässli Rita

Lücki hat gesagt…

hallo doris,
wie immer eine tolle karte!
mit schrumpffolie hab ich noch nie was gemacht...sollte ich auch mal ausprobieren!
liebe grüße
katrin

Alessandra hat gesagt…

duuuuuu, Doris?! Was fallt dir eigentlich ii?! Du bisch sit Monte nüm bi mir i de Siitelischte verlinkt gsi und hesch kein Ton gesit? und ich han's ned mal gmerkt... tz tz tz...zum Glück hesch du ja en Kommentar bi mir gmacht und ich bin ja soooo gwüssehaft, dass ich jede Kommentar gern zrug gibe und denn fallt mir plötzlich uf: hä?! Das isch ja Doris?! Wieso han ich eich scho lang nüt meh vo ihre gläse? und bin grad go luege und denn gsehn ich: du bisch nach mim Blogabsturz nüm bi mir drin gsi! Na ja, jetz isches ja wieder behobe...
Also dis Chärtli isch ja wieder mal allerliebscht worde, mir gfallt, was du mit em Schrumpfplastik so alles astellsch :O)
Ganz en liebe Gruess
Aless

Honeybee's Paperie hat gesagt…

Schrumpfis? Was es nöd alle git! Bin begeischtert vo Dinere hübsche Chartä in blau-brun. Ond d'Tilda isch au es chics Girl!
GLG Manuela

Mo hat gesagt…

Dini Charte isch GENIAL liebi Doris, d'Farbkombi gfallt mir super und dass no än härzige Schrumpfi dra gmacht hesch isch dä Knaller...!!!
Herzlich,
Mo

Aenneken's Kreativwerkstatt hat gesagt…

Hallo liebe Doris,
die Karte ist klasse geworden und an die Schrumpfis habe ich mich noch nie getraut.... wunderschön.
LG-Antje